Hastane personeline yazılı teşekkür

Yalova Devlet Hastanesi’nde oluşturulan “Teşekkür Noktası” ile vatandaş, hastane personeline yazılı olarak teşekkür etme imkanı buluyor. YALOVA– Yalova Devlet Hastanesi’nde oluşturulan Teşekkür Noktası’nda, vatandaşlar kendilerine sağlık hizmeti sunan hastane personeline teşekkür yazıları bırakıyor. Yalova Devlet Hastanesi merkez ve ek binalarında kurulan noktalarda, hasta ve hasta yakınları verilen sağlık hizmetinden duydukları memnuniyeti kutulara attıkları yazılarla ifade […]

Eklenme: 9 Haziran 2016 - 09:50 / Son Güncelleme: 9 Haziran 2016 - 9:50 / Editör: Begüm Çelik

Yalova Devlet Hastanesi’nde oluşturulan “Teşekkür Noktası” ile vatandaş, hastane personeline yazılı olarak teşekkür etme imkanı buluyor.

YALOVA– Yalova Devlet Hastanesi’nde oluşturulan Teşekkür Noktası’nda, vatandaşlar kendilerine sağlık hizmeti sunan hastane personeline teşekkür yazıları bırakıyor.

Yalova Devlet Hastanesi merkez ve ek binalarında kurulan noktalarda, hasta ve hasta yakınları verilen sağlık hizmetinden duydukları memnuniyeti kutulara attıkları yazılarla ifade edebiliyor.

Teşekkür Noktası’nın ciddi bir eksikliği tamamlandığını söyleyen Küçükyılmaz, şöyle konuştu: “Vatandaşların sağlık çalışanlarına memnuniyetini ifade edebilmeleri için Teşekkür Noktası oluşturduk. Bu da bizim personelimizin motivasyonunu artırıcı bir unsurdu. Vatandaşlarımız, yazılı olarak şikayetlerinden, sorunlarından bahsediyordu. Ancak, teşekkürü yüzüne söyleyebiliyorlardı. Yazılı olarak kayıt altında herhangi bir belde, bilgi olmuyordu. Teşekkür Noktası, personelimiz ile vatandaşımız arasında bir iletişim köprüsü haline geldi. Vatandaşlarımız artık memnuniyetlerini çok iyi şekilde ifade ediyorlar. Ayrıca, çeşitli anekdotlar anlatıyorlar, şiirler yazıyorlar. İsim isim veya birim birim memnuniyetlerini bildiriyorlar. Bu da bizim vatandaşlarımızın çalışanlarımıza ne kadar ilgi gösterdiği ne kadar müteşekkir, saygılı olduğunu gösterdi.”  Küçükyılmaz, Teşekkür Noktasına vatandaşların ilgisinin büyük olduğunu ve hemen hemen her gün bu noktadaki kutularının dolduğunu ifade etti. Uygulamanın Türkiye’ye örnek olmasını beklediklerini belirten Küçükyılmaz, şunları kaydetti: “Türkiye’de bizim bildiğimiz kadarıyla böyle bir Teşekkür Noktası yok. Hep dilek öneri, şikayet kutuları, şikayet hatları; BİMER, SABİM gibi hatlar var. Ama teşekkür noktasında, sağlık çalışanına teşekkür edebileceklerini çağrışım yapan bir uygulama yok. Biz, sağlık çalışanlarımızın fedakar şekilde çalıştığını unutmayalım. Sağlık çalışanları 7/24, 365 gün hizmet veriyorlar. Sürekli olumsuzluklarla karşı karşıyalar. Bunlar da onları ciddi anlamda etkiliyor. Tabi onlar da moral bulmak istiyorlar. Vatandaşlarımızın sağlık çalışanlarına teşekkür etmesi, onları ciddi anlamda motive ediyor. Vatandaşlarımızın da bu çalışanlara sahip çıkması bizi mutlu ediyor. Ne kadar çalışan mutlu olursa hizmet o kadar iyi olacaktır.”

Öte yandan vatandaşların bu noktalara bıraktıkları yazılarda; “Bütün doktorlara çok ama çok teşekkür ederim.”, “Bütün sağlık ekiplerine hizmetlerinden dolayı teşekkür ederiz.”, “Küçük bir damar tıkanıklığı yüzünden onlarca arkadaşımızı kaybettiğimiz Yalova’mızda bizi hayata döndürmek için bu kardiyoloji bölümünü açarak, annem dahil arkadaşlarımızın kurtulmasına sebep olan başta başhekimimize ve onun mesai arkadaşlarına, kardiyoloji bölümü doktor ve çalışan herkese minnettar olduğumuzu belirttir, başarıların ve insan sağlığının devamını dilerim.” gibi notların yer aldığı görüldü.